Вакцинаның маңызды рөлі

0 19

Вакцинация — балалар мен ересектердегі жұқпалы аурулардың алдын-алудың ең тиімді әдісі.

Бүкіл әлемде жаппай вакцинациялау көптеген қауіпті аурулардың туындау жиілігінің төмендеуіне және тіпті оларды жоюға алып келді.

Вакцинация қажеттілігі ежелгі уақытта белгілі болған. Алғашқы әрекеттер ежелгі Қытай мен ежелгі Үндістанда жасалды.

Микробиологияның, иммунологияның және басқа пәндердің дамуы нәтижесінде ғана мүмкін болды. Вакцинациядан кейін ғана медицина эпидемия мен пандемияға әкелетін инфекцияларды бақылауға қол жеткізді.

Олардың вируленттілігінде әлсіреген (жойылған) микробтар ауру тудырмайды, бірақ иммунитеттің қалыптасуына әкеледі. Л. Пастердің бұл керемет ашуы иммунологияның кең дамуына негіз болды.

Вакциналарды пайдалану миллиондаған адамдардың өмірін алып кеткен қауіпті инфекциялар ауруларын төмендетуге айтарлықтай мүмкіндік беріп қана қоймай, кейбір ауруларды толығымен жеңуге мүмкіндік берді. Өлімге әкелетін инфекцияларды жоюдың маңызды мысалы-шешек ауруы, оны жойғаннан кейін аурудан жалпы иммундау тоқтатылды.

Қазіргі уақытта әлемді COVID 19 пандемиясы басып алды. Пандемияны тоқтатудың бір жолы — ұжымдық иммунитетті құру. Ол үшін халықтың 60% вакцинациялау қажет.

2021 жылдың 1 ақпанынан бастап Жамбыл облысында коронавирустық инфекцияға қарсы вакцинация басталды. Облыс бойынша 2022 жылдың 12 қаңтарына 18 жастан асқан 633 179 адам вакцинацияның бірінші компонентімен (100,3%), 560 670 (88,8%) адам екінші компонентімен қамтылды.

Комирнати вакцинасын 25 907 адам алды, оның ішінде 12-17 жастағы 21 487 жасөспірім, 1714 жүкті және 2714 бала емізетін әйел.

Қазақстанда 2021 жылғы 22 қарашада халықты қайта вакцинациялау науқаны басталды. 2021 жылдың 22 қарашасынан бастап осы жылдың 12 қаңтарына дейін облыста КВИ — ға қарсы 42 863 адам қайта вакцинацияланды.

Елдегі коронавирустық инфекциямен байланысты күрделі жағдайды ескере отырып, азаматтарды карантин талаптарын сақтауға, вирусқа қарсы вакцинация жүргізуге шақырамыз.

 

Leave A Reply

Your email address will not be published.