жексенбі, 9 ақпан, 2025 9:27

Jambylinfo.kz - Әлемдегі және еліміздегі соңғы жаңалықтар. Түрлі мәселелерден біздің ақпарат агенттігі арқылы хабарда болыңыз.

Байланыс

Қазақстан теміржол саласында рекордтық көрсеткіштерге қол жеткізді

Қазақстан теміржол саласында рекордтық көрсеткіштерге қол жеткізді
Ашық дереккөз
Қазақстанның теміржол машинасын жасау саласы 2024 жылы өндіріс көлемі бойынша рекорд орнатты

Бұл туралы ҚР Өнеркәсіп және құрылыс министрлігінің баспасөз қызметі мәлімдеді, - деп хабарлайды Jambylinfo.kz

Елдегі зауыттар 124 локомотив, 2 565 жүк және 122 жолаушы вагонын шығарды. Бұл көрсеткіштер жылжымалы құрамды жаңартып, импортқа тәуелділікті төмендетуге мүмкіндік берді.

Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаев Қазақстанды Еуразиядағы маңызды көлік торабына айналдыру міндетін қойған болатын. Бұл мақсатқа жету үшін теміржол инфрақұрылымын жетілдіру және отандық машина жасау салаларын жаңғырту жұмыстары жалғасуда.

Қазіргі таңда еліміздегі теміржол желісінің ұзындығы 21 мың шақырымды құрайды. 2024 жылы осы жолдар арқылы 21 миллионға жуық жолаушы мен 430 миллион тоннадан астам жүк тасымалданды. Жылжымалы құрамды жаңарту аясында соңғы 10 жылда 600-ге жуық вагон жаңартылды. 2024 жылы пайдалануға берілген 143 жаңа вагон «Қызылорда-Семей», «Астана-Көкшетау», «Павлодар-Алматы», «Павлодар-Түркістан», «Жезқазған-Алматы», «Ақтөбе-Атырау» және «Маңғыстау-Атырау» бағыттарында қызмет сапасын арттырды.

2025 жылы 226 жаңа вагон қосылып, вагон паркіндегі тозу көрсеткіші 44%-дан 38%-ға дейін төмендейді. Жаңа вагондар заманауи климаттық бақылау жүйелерімен, жетілдірілген дыбыс оқшаулауымен және ыңғайлы ұйықтайтын орындармен жабдықталған.

Теміржол машина жасау саласы көлік инфрақұрылымын дамытумен қатар, жұмыссыздықты азайтуға да оң ықпал етуде. Бүгінде салада 60-қа жуық отандық кәсіпорында 8 мыңға жуық адам еңбек етуде. 2024 жылы Астана, Қостанай және Екібастұз қалаларында 215 жаңа жұмыс орны ашылды.

Алдағы екі жылда 3 000 жаңа жұмыс орнын құруға мүмкіндік беретін 12 инвестициялық жоба іске асырылмақ. Теміржол саласындағы жұмысшылардың орташа жалақысы 440 мың теңгені құрайды. Қазіргі таңда салаға 3 500 жаңа маман қажет, оларды даярлау еліміздегі 39 жоғары оқу орны мен 39 колледжде жүргізілуде.


2024 жылы теміржол машина жасау саласына 23,2 млрд теңге инвестиция тартылып, өндіріс көлемі 5 есеге артты. Жаңа зауыттардың іске қосылуы импортқа тәуелділікті төмендетуге мүмкіндік берді.

2025 жылы Атырау облысында жүк вагондарын өндіру басталады. Жылдық қуаты 6 000 бірлік болатын зауытқа 20 млрд теңге инвестиция тартылып, 180 жаңа жұмыс орны ашылады.

Биыл Жамбыл облысындағы локомотивтерге сервистік қызмет көрсететін зауыт іске қосылады. (Қуаты – жылына 50 бірлік)

Солтүстік Қазақстан облысында жолаушылар және платформалық вагондар, сондай-ақ тез бұзылатын жүктерге арналған термос вагондар өндірісі қолға алынады.

Қарағанды облысында дөңгелек жұптарын өндіру, Атырауда локомотивтердің тіреу бөренелерін шығару басталады.
Ал 2028 жылға қарай Қазақстанда жаңа буындағы жүк электровоздары өндірілмек. Олар қазіргі үлгілерден 20%-ға тиімді, ал өндіріс шығындары 40%-ға төмен болады.

Биылғы жылы 1 400 шақырым теміржол жөнделеді. Сонымен қатар, 1 100 шақырым жаңа теміржол салынып жатыр.

Оның ішінде «Достық-Мойынты» учаскесінің өткізу қабілеті 5 есеге артады, бұл халықаралық транзитті жақсартады. Ал, Алматы айналмалы темір жолы аймақтағы жүктемені азайтады. «Дарбаза-Мақтаарал» бағытындағы жаңа теміржол оңтүстік өңірлердегі көлік байланысын күшейтеді. «Қызылжар-Мойынты» бағытында да жаңа жол салу жоспарда бар.

Бүгінгі таңда Қазақстанның теміржол машина жасау саласындағы өндірісті оқшаулау деңгейі 70%-ға жетті, бұл сыртқы жеткізілімдерге тәуелділікті төмендетіп, ел ішінде вагондар мен локомотивтерді көбірек өндіруге мүмкіндік береді.

ҚР Өнеркәсіп және құрылыс министрі Қанат Шарлапаевтың айтуынша, сала рекордтық көрсеткіштерге қол жеткізіп отыр: "Өткен жылы 124 локомотив, 2 565 жүк вагоны және 122 жолаушылар вагоны шығарылды. Бұл – тек сандар ғана емес, еліміздің экономикалық өсуінің, жаңа жұмыс орындарының ашылуының және отандық өндіріс қуатының артуының айқын көрінісі. Біз вагондар мен локомотивтердің рекордтық санын шығарып қана қоймай, Қазақстанның теміржол өнеркәсібінің болашағын қалыптастырып жатырмыз".

Жаңа вагондар жолаушыларға сапалы қызмет көрсетуді қамтамасыз етіп, жаңа зауыттар өңірлердегі тұрғындарды жұмыспен қамтуға септігін тигізеді. Теміржол инфрақұрылымының жаңаруы саяхат пен бизнес үшін жаңа мүмкіндіктер ашып, Қазақстанды Еуразиядағы ірі көлік торабына айналдыруға жақындатады.

 

 

jambylinfo.kz
Автор

jambylinfo.kz

Jambylinfo.kz- Әлемдегі және еліміздегі соңғы жаңалықтар. Түрлі мәселелерден біздің ақпарат агенттігі арқылы хабарда болыңыз

Ұқсас жаңалықтар